Kurtlar Vadisi Pusu 187.Bölüm izle


Yükleniyor
Reklamı Geç
YORUMLAR Kurtlar Vadisi Pusu 187.Bölüm izle Hakkında Yorum Yapmak Istermisiniz ?
 

“Kurtlar Vadisi Pusu 187.Bölüm izle” filminde 19 Yorum bulunuyor.
  1. Admin - 1 sene önce demiş ki:

    Kurtlar Vadisi Pusu izle 28 Mart 2013, Kurtlar Vadisi Pusu Aksiyon, Gerilim, Dram dizilerinden olan ve 28 Mart Perşembe günü ekrana gelen yeni bölümüyle Full HD Online izleme şansı.

  2. ORHAN - 1 sene önce demiş ki:

    YAAA SU PART 11 KOYUSANA KARDESIM POYRAZ DAHA ESEMEDI HADIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII

  3. ORHAN - 1 sene önce demiş ki:

    HADIIII LOOO 12 DEEEE KOYUN ALLAH ASKINA BU NE SORUMSUZLUK YAWWW

  4. emre - 1 sene önce demiş ki:

    bu net nıe bu kadar ağırr kii

  5. deniz - 1 sene önce demiş ki:

    görüntü çok karanlık

  6. mehme - 1 sene önce demiş ki:

    yav bu ıhtıyarlar cok sıktı ya her bolumu ıhtıyrla ugrasıyorlar daha degısık bolumler gelsın

  7. sadık çelik - 1 sene önce demiş ki:

    bu bülüm süper bence

  8. bazitli - 1 sene önce demiş ki:

    kurtlar vadisinin eski bölümleri daha heyecanlıydı ve simdi ise i**** etmişler

  9. mesut - 1 sene önce demiş ki:

    valla kara ile poyraz birkere karsi karsiya gelseler neler olur acaba ikiside tam piskopat cok merak ediyom, ama kara onu yer!!!

  10. polat alemdar - 1 sene önce demiş ki:

    ben polat alemdar poyraz ister 30 kişi getirse bile benim özel adamlarım o girişten içeri sokmazlar

    • baran - 1 sene önce demiş ki:

      baskit neymişte polat alemdarmış kendini zeki zannetme abisi

    • Necati ŞAŞMAZ - 1 sene önce demiş ki:

      SELAM ben Necati ŞAŞMAZ gerçekten izlemenizi tavsiye ediyorum, çünkü Türkiyedeki geçmişte yapılan bütün devlet adamlarımızın biz vatandaşlara sergilemiş oldukları kirli senaryoları siz değerli izliycilerimize daha iyi bir şekilde anlatabilmek için en iyi karakterli oyuncuları oynatıyoruz… SAYGILARIMLA SİZLERİ ÇOK SEVİYORUM

    • fatih - 11 ay önce demiş ki:

      abiciğim sen şimdi polat alemdarsan bende fatihim öyle polat alemdarım demeyele olunmuyo ozamaman polat olmayan adam kalmazdı
      ,

  11. sinankeskin - 1 sene önce demiş ki:

    tamam ıhtıyarlar cok ıyı ıs cevırıyor bıraz da gunumuz olaylarına degınseler ve şu kurt meselesıne ayrıca cok reklam var ınsanı bunaltıyorlar servıste bıle reklam coklugundan konusuluyor

  12. baba - 1 sene önce demiş ki:

    çok iyi çok seviyom kurtlar vadisi pusuyu

  13. yanlız - 1 sene önce demiş ki:

    nerde o eski kurtlar vadisi artık seyretmiyecem

  14. gökhan - 1 sene önce demiş ki:

    her bölümünü izliyorum ve sacma gelen yeri var yok degil ama genede vaz geçmedim izlemekten dahasıda var ki polatın yüzün yanmsı çok sıkıntıya soktu bizi kendisi ne zaman ileşirse flim daha canlı olacagına inanıyoruz :?

  15. cenk - 1 sene önce demiş ki:

    bu nasıl bi site ya 188 bölüm izlenmiyorya

    • Admin - 1 sene önce demiş ki:

      188.bölüm yayımlanmadı henüz…